Frågor som behöver svar!

Fråga!

1. Vad i helvete håller jag på med?
2. Vem i helvete var fotbollskillen som slogs på McD? Ryktet säger att det är Naure, första skandalen.....ajjabajja.
3. Hur i helvete kan Liverpool va så dåliga?
4. Kommer jag bränna mina kycklingklubbor riktigt ordentligt eller kommer dom bara får en härligt bränd touch?
5. Byggdes Rom på en dag?
6. En hyllning till ägget. Är det motiverat?
7. Dirk Kuyts utseende, borde inte det vara straffbart?
8. Vem är fettot i jacka.....troligen Alonso
9. Sket jag på mig eller ej?
10. Hur lång är en stund?
11. Hur lång är en röv? sägs att det är en evighet....stämmer detta?
12. Hur brett hoppar Patrik Sjöberg?
13. Är kommentatorn full eller?
14. Hur full är Bengt Frithiofson den morgonen i fråga?
15. Hur fläskig är  snubben från Östergötlands fläskfile?
16. Var låg mammeluckväldet?
17. Finns det något som heter mammeluck?
18. Vad händer efter döden?
19. Hur långt kommer dom med det passningsspelet i backlinjen?
20. Borde han fått rött?
21. Ska man skjuta honom på plan?
22. Vad sa Kompany?

nu orkar jag inte mer.....kommer fler sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0