SÖNDAG 22/2. Tappra krigare på ruinens brant.

Good morning winelovers!!!
-Boxtime! Herregud!

Lördagen den 21/2 kommer troligtvis att bli ihågkommen som en utav dom hårdaste i mannaminne.
Jag vill börja med att tacka alla som deltog, ett särskillt stort tack till Salsakungen, som gjorde denna dag minnesvärd och go!

Har måttlig skrivkramp. Förstår inte varför det ska behöva bli på det viset. Efter 14 dagars skrivtorka.
Anywho, Jag funderar på att skriva in ett inlägg på canalplus och fråga Bosse Hansson om varför i helvete han har sett likadan ut sen isen släppte. För att få igång tankeverksamheten.

För att säga något om gårdagen, så kan jag nu lägga till på mitt CV, att jag lyckats göra en offsidefälla på Sergio Ramos.
Det var ju nämligen så att matchen började jefligt trevande. Trodde mig ha tappat matchen redan efter 5 min. Men några väl valda ord och ett långskott senare, hade jag tagit över tillställningen. Hur jag än vrider och vänder på det så var det en torr match.....väldigt torr, på en extremt ovårdad gräsmatta!!!!!!!
Så här i efterhand kan jag utvärdera att man lär sig av sina misstag.
I övrigt var det en väldigt tråkig match, knappt värd mödan, och definitivt inte värt något inträde. ....skönt dock att Ramos avdunstade direkt efter slutsignalen! Jävligt skönt.

Mr Biceps gör ändå det bästa när han prenumererar på Body och Vi föräldrar. 

Nu ska jag käka ett par kycklingklubbor och fetta av en deg! mkt bra!

Tack för mig, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0